BitBay - Największa Polska giełda cyfrowych walut

Strony związane z hasłem 'raport':

1 · 2 · 3 · następna strona »
  • Ogloszenia Legnica »

    Ogloszenia Legnica

    Serwis informacyjny miasta Legnica to darmowe ogłoszenia drobne, katalog firm, instytucji oraz szkół działających w mieście. Dodatkowo, portal dostarcza aktualne newsy z Legnicy a także powiatu legnickiego. Są to najistotniejsze funkcje naszego portalu. Zamieszczamy o wydarzeniach ze świata kultury w mieście, których organizatorami są m.in.: Legnickie Centrum Kultury, Galeria Sztuki i Muzeum Miedzi. Sporo miejsca zajmują wiadomości dotyczące PWSZ w Legnicy, która jest największą uczelnią wyższą w mieście i zarówno największą tego typu uczelnią w Polsce. Ważną część serwisu stanowią ogłoszenia drobne. Zamieszczanie ich jest gratisowe. Portal pozwala publikować darmowe oferty nieruchomości, kupna, oferty pracy a także sporo innych. Poza tym na portalu znajduje się dział PRACA, gdzie zamieszczane są oferty pracy z PUP Legnica, Lubin czy Polkowice. Na stronach portalu znajdą Państwo również inne przydatne treści. Co tydzień zamieszczamy repertuar kina Piast w Legnicy. Zamieszczamy rozkłady jazdy busów miejscowych przewoźników (między innymi przewoźnika Zawisza) na trasach z Legnicy do takich miast jak Jawor. Strona oferuje również artykuły poradnikowe, m.in. poruszające takie sprawy jak porady zdrowotne, oraz rozmaitego rodzaju raporty, w tym na przykład raport na temat rynku nieruchomości przygotowywany przez fachowców w danej branży. Serwis miasta Legnica serdecznie zaprasza do odwiedzin.

    Data dodania: 25 06 2011 · szczegóły wpisu »
  • Biuro Tłumaczeń Conversa w Toruniu »

    Biuro Tłumaczeń Conversa w Toruniu

    Biuro Tłumaczeń "Conversa" z siedzibą w Toruniu oferuje państwu szybką profesjonalną, rzetelną i korzystną cenowo obsługę w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych w zakresie wszystkich języków obcych, między innymi: angielski, arabski, białoruski, bułgarski, chorwacki, czeski, duński, fiński, flamandzki, francuski, hiszpański, holenderski, japoński, litewski, łotewski, niderlandzki, niemiecki, norweski, rosyjski, rumuński, serbski, słowacki, szwedzki, ukraiński, włoski.
    Tłumaczymy między innymi:
    - dokumenty samochodowe (faktura, dowód rejestracyjny, tytuł własności),
    - zaświadczenia z izby lekarskiej,
    - zaświadczenia z izby pielęgniarek i położnych,
    - prawa jazdy,
    - faktury,
    - dokumentację celną,
    - raporty finansowe,
    - umowy (np. o pracę, sprzedaży, zastawu, faktoringowe, cesji)
    - akty notarialne,
    - dokumentację księgową,
    - akty założycielskie,
    - raporty i opinie prawne,
    - wszelkie świadectwa i zaświadczenia,
    - rozmowy handlowe.
    Biuro Tłumaczeń Conversa w Toruniu

    Data dodania: 03 12 2010 · szczegóły wpisu »
  • Biuro projektowe inżynierii środowiska BSB Zielona Góra »

    Biuro projektowe inżynierii środowiska BSB Zielona Góra

    Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska BSB Szymański spółka jawna. Biuro projektowe z Zielonej Góry działające na terenie centralnej i zachodniej Polski. Zajmujemy się sporządzaniem dokumentacji technicznej i formalno-prawnej dla inwestycji związanych z budownictwem i inżynierią środowiska. Biuro projektów posiada bogate doświadczenie z zakresu projektowania i uzgadniania:- przyłącza i sieci wodociągowe,- przyłącza (przykanaliki) i sieci kanalizacyjne (grawitacyjne, ciśnieniowe, podciśnieniowe),- przyłącza i sieci gazowe średniego i niskiego ciśnienia,- gazociągi wysokiego ciśnienia,- ropociągi,- rurociągi międzyobiektowe,- obiekty i instalacje technologiczne. Niemal od początku istnienia biura bierzemy udział przy realizacji inwestycji związanych z eksploatacją złóż ropy i gazu. Nasze biuro opracowuje następujące typy dokumentacji:- koncepcje, projekty bazowe,- projekty budowlane,- projekty wykonawcze,- operaty wodnoprawne,- operaty wycinki drzew,- raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko,- projekty organizacji ruchu,- przedmiary robót,- kosztorysy. Zajmujemy się uzyskiwaniem wszelkich uzgodnień na każdym etapie realizacji inwestycji, w tym:- decyzja lokalizacyjna lub mpzp,- decyzja środowiskowa,- pozwolenie wodnoprawne,- pozwolenie na wycinkę drzew,- pozwolenie zintegrowane,- pozwolenie na budowę.

    Data dodania: 06 07 2018 · szczegóły wpisu »
  • Zdjęcia biznesowe, fotografia produktowa, zdjęcia ubrań typu duch »

    Zdjęcia biznesowe, fotografia produktowa, zdjęcia ubrań typu duch

    Działamy na rynku fotografii biznesowej i korporacyjnej. Prowadzimy studio:fotografii portretowej,[*]fotografii biznesowej,[*]fotografii eventowej
    [*]oraz zajmujemy się fotografowaniem produktów. Wykonujemy zdjęcia reklamowe do katalogów oraz ulotek. Zdjęcia, które zwiększają zyski naszych klientów to zagadnienie, które nas interesuje. Pracujemy dla małych i średnich firm szczególnie w miastach: Kraków, Skawina, Myślenice, Katowice i Warszawa, ale również ogólnie wykonujemy zlecenia na terenie śląska, małopolski i całego kraju, jak również dla filii międzynarodowych korporacji.Zapraszamy na naszą stronę WWW, gdzie znajduje się nasze portfolio fotograficzne, szczegółowe oferty i informacje kontaktowe. Agencja Fotograficzna Galen T&C jest częścią firmy Galen Training & Consulting (z siedzibą w Krakowie), która na rynku konsultingu dla firm i marketingu działa od 20 lat. W naszej pracy fotograficznej wykorzystujemy wsparcie specjalistów od marketingu i wizerunku. Każdy portret biznesowy, który oddajemy do Państwa rąk, przechodzi weryfikację pod względem wizerunku u specjalistów w zawodzie od 20 lat. Konsultacje dotyczą usług: portret biznesowy, portret korporacyjny, zdjęcia kadry kierowniczej i pracowników firmy oraz profesjonalne zdjęcie do CV dla osób ubiegających się o stanowiska menadżerskie. Sesje portretowe wykonujemy zarówno dla firm jak i dla osób prywatnych.Wykonujemy zdjęcia reklamowe do folderów, raportów rocznych dla korporacji, zdjęcia do ulotek i plakatów, zdjęcia do reklam, do prasy oraz na strony WWW i do sklepów internetowych. Są to najczęściej studyjne i plenerowe sesje mody, zdjęcia produktów, portrety fotograficzne, zdjęcia linii produkcyjnych, hal produkcyjnych i magazynów. Przy zdjęciach mody zajmujemy się kompleksowo organizacją sesji zdjęciowej, pracujemy nad koncepcją zlecenia, a po uzgodnieniu szczegółów, pomagamy przy wyborze modelek i modeli, dobieramy stylistów, wizażystów i fryzjerów do sesji, a na koniec zajmujemy się obróbką graficzną ? tak, aby oddane zdjęcia były od razu gotowe do użytku w materiałach marketingowych i internecie.Nasza specjalizacja to fotografia produktowa, w tym aranżacje produktów i zdjęcia na białym tle. Zdjęcia na białym tle lub innych prostych tłach polecamy jako tanie rozwiązanie zdjęć na allegro i aukcje internetowe ? tanie zdjęcia packshot, czyli już od 10 zł sztuka przy zamówieniach większej ilości packshotów. (Packshot to zdjęcie produktu w opakowaniu, czyli takie, jak zobaczy je klient w sklepie, bez aranżacji scenerii i gry świateł). Nasze zdjęcia produktów wyróżniają się tym, że przekazują spójną, świetnie działającą marketingowo wizję produktu. Takie zdjęcia wspomagają sprzedaż i nie są kosztem tylko inwestycją w Państwa firmę. Niejednokrotnie klienci przekazywali nam, że sprzedaż w ich sklepach wzrosła po zmianie zdjęć na profesjonalne. Dzieje się tak, ponieważ patrzymy na zdjęcia jako na część strategii marketingowej. Zdjęcia mają też za zadanie po prostu sprzedawać produkt. Jedno zdjęcie przekazuje więcej niż tysiac słów, więc dobra fotografia produktowa zastępuje długi i przekonujący tekst, a nie jest tak nachalna, jak tekst reklamowy. W czasach kultury obrazkowej klient kupuje oczami, a w interencie ma do dyspozycji tylko zdjęcie produktu, które ma go nakłonić do zakupu. Tym właśnie charakteryzuje się profesjonalna fotografia produktowa.Mamy doświadczenie nie tylko w fotografii prostych przedmiotów, ale też w trudniejszych tematach, takich jak: fotografia odzieży oraz fotografia szkła, a także zdjęcia przedmiotów wielkogabarytowych takich jak meble lub nawet konstrukcje stalowe. Wykonujemy między innymi zdjęcia ubrań typu duch. Są to zdjęcia odzieży sfotografowane na manekinie, ale manekin w drodze obróbki komputerowej zostaje usunięty. Efektem uzyskujemy zdjęcie ubrania, które wygląda jak sfotografowane na duchu. Zdjęcia ubrań typu duch doskonale eksponują zalety odzieży.W temacie zdjęć produktowych podejmujemy współpracę zarówno bezpośrednio z producentami i dystrybutorami, właścicielami sklepów internetowych oraz osobami, które projektują strony WWW (w tym np. sklepy internetowe), drukarniami i agencjami reklamowymi.Zajmujemy się również fotografią eventową, czyli fotografowaniem wszelkiego rodzaju imprez firmowych. Jeżeli interesuje Cię fotograf na imprezę integracyjną lub bal firmowy, sfotografowanie jarmarku lub wyścigów formuły 1, relacja z targów Twojej firmy lub z ogólnopolskiej konferencji ? dobrze trafiłeś. Relacjonujemy wydarzenia, przekazujemy i fakty i pewną wizję zdarzeń. Na naszych zdjęciach eventowych pokażemy, wspaniałą organizację wydarzenia, zainteresowanie tłumów ludzi i świetną zabawę uczestników, nie tylko zapis następujących po sobie atrakcji. Zdjęcia eventowe budują pozytywną historię firmy i są wspaniałym narzędziem marketingu.Nowościami w naszej ofercie są fotografia architektury, fotografia wnętrz oraz fotografia kulinarna. Zdjęcia architektury to np. zdjęcia siedziby firmy z zewnątrz, fotografia fabryk i magazynów. W zleceniach fotografii wnętrz najczęściej uwieczniamy wnętrza mieszkań oraz wystrój biur. Całkiem odrębnym zagadnieniem jest forografia kulinarna na potrzeby strony WWW, ulotek, kart menu restauracji i reklamy drukowanej. Wykonujemy zarówno proste zdjęcia potraw do menu jak i skomplikowane aranżacje reklamowe we współpracy ze stylistą jedzenia.Staramy się spełniać wszystkie potrzeby fotograficzne naszych klientów, oszczędzając tym samym ich czas i pieniądze. Wciąż rozszerzamy naszą ofertę fotografii dla firm. Zapraszam na naszą stronę internetową oraz do nawiązania długotrwałej współpracy.

    Data dodania: 21 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Firma windykacyjna BON »

    Firma windykacyjna BON

    Podstawą działalności Bon Sp. z o.o. jest windykacja należności.

    Klient zamawiający usługę windykacji nie ponosi żadnych opłat z góry oraz nie domagamy się zwrotu poniesionych przez siebie kosztów jeśli windykacja okaże się bezskuteczna. Jedynym potencjalnym wynagrodzeniem jest prowizja tylko od realnie odzyskiwanych kwot. Celem tego postępowania jest wyegzekwowanie należności bez konieczności kierowania sprawy na etap postępowania sądowego. Na tym etapie zbieramy wszelkie możliwe informacje na temat dłużnika.

    Bon dysponuje wysoko wykwalifikowanym zespołem pracowników, inspektorów terenowych działających na terenie całego kraju, co pozwala uzyskać bardzo wysoką skuteczność odzyskiwanych kwot.
    W trakcie działań na bieżąco informujemy klienta o przebiegu i postępach w prowadzonych sprawach. Wszelkie działania windykacyjne prowadzone są w sposób efektywny z zachowaniem dobrego imienia klienta oraz poszanowania prawa.
    Jako firma windykacyjna z wieloletnim stażem opracowaliśmy skuteczny proces dochodzenia należności.

    MONITORING

    Usługa monitoringu proponowana przez Bon polega na regularnym monitorowaniu bieżących należności firmy. Usługa ma na celu w sposób znaczący obniżyć koszty prowadzenia działalności gospodarczej, dyscyplinowanie odbiorców klienta do regularnych i terminowych spłat zadłużenia przy zachowaniu jego dobrego imienia i potrzymaniu dobrych relacji z odbiorcami.

    W procesie monitoringu Bon posługuje odpowiednią kombinacją takich narzędzi jak wysyłanie wiadomości SMS, maili, monitów pisemnych oraz rozmów telefonicznych według uzgodnionych z klientem scenariuszy.

    Wynagrodzenie Bon opiera się na zasadach zryczałtowanej opłaty za pakiet wykonach działań monitorowanych.

    KUPNO WIERZYTELNOŚCI

    Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku proponujemy wykup wierzytelności jako jedną z form współpracy. Takie rozwiązanie daje szereg korzyści dla wierzyciela, chociażby w postaci oszczędności podatkowych (stratę na sprzedaży można zaksięgować jako koszt uzyskania przychodu) poprawy płynności finansowej oraz uniknięcia kosztów ponoszonych w związku z prowadzeniem działań windykacyjnych. Przedmiotem naszego zainteresowania są wszelkie udokumentowane wierzytelności- począwszy od długów wynikających z nieuregulowanych faktur, not odsetkowych lub innych dokumentów w stosunku, do których nie było dotychczas prowadzone postępowanie sądowe bądź egzekucyjne po tzw. wierzytelności nieściągalne w stosunku, do których nastąpiło umorzenie egzekucji komorniczej lub przedawnione.
    Kupujemy wierzytelności w stosunku do osób fizycznych i prowadzących działalność gospodarczą.

    W praktyce stosujemy najczęściej dwa rodzaje transakcji cesji należności:
    zakup portfela za z góry określoną cenę
    zakup portfela na zasadzie podziału przyszłych przychodów. W obydwu przypadkach zawarcie transakcji poprzedzone jest wyceną portfela, w oparciu o otrzymany od Państwa plik elektroniczny zawierający niezbędne dane o dłużnikach (bez danych osobowych) Po przeprowadzonej wycenie uwzględniana jest cena zakupu. Jest nią w pierwszym przypadku określony procent wartości należności głównej, w drugim proporcja (np. 50/50, 60/40 etc.) podziału pomiędzy Klienta i Bon wszystkich odzyskanych w ustalonym okresie kwot.
    Podstawowymi kryteriami, wpływającymi na wysokość proponowanej ceny jest wielkość i struktura portfela, wiek należności, ich status prawny, jakość posiadanej dokumentacji, etc.

    Zawierając z Bon transakcję sprzedaży wierzytelności mają Państwo całkowitą pewność co do zgodności naszych procedur z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych, Prawem Bankowym i Kodeksem Etycznym.

    DORADZTWO PRAWNE

    Świadcząc usługi doradcze dla naszych klientów gwarantujemy wysoką jakość, zaangażowanie i profesjonalizm poparty długoletnim stażem zawodowym i doświadczeniem Kancelarii Prawnej, z którą współpracujemy.
    Etap sądowy
    Obsługa prawna na etapie sądowym jest realizowana dynamicznie z wykorzystaniem wszelkich dopuszczalnych prawem środków zmierzających do zaspokojenia należności.
    Zakres działań:
    postępowanie nakazowe: usługa realizowana na zlecenie klienta mająca na celu uzyskanie nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym. Jest to praktycznie najkorzystniejszy pod względem finansowym z punktu widzenia wierzyciela sposób dochodzenia wierzytelności na drodze sądowej. Nakaz zapłaty uzyskany w tym trybie pozwala na prowadzenie postępowania komorniczego zabezpieczającego.
    postępowanie upominawcze: usługa realizowana na zlecenie klienta mająca na celu uzyskanie nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym. Prawomocny nakaz zapłaty uzyskany w tym trybie pozwala na prowadzenie postępowania komorniczego egzekucyjnego.
    postępowanie zwykłe: usługa realizowana na zlecenie klienta mająca na celu uzyskanie wyroku w postępowaniu przed sądem. Wyrok wydany w I instancji w postępowaniach gospodarczych pozwala na prowadzenie postępowania komorniczego zabezpieczającego.
    Działania egzekucyjne
    Kancelaria kieruje sprawy na drogę postępowania egzekucyjnego. Ponadto nadzoruje i kontroluje czynności podejmowane przez komornika, a także wspomaga egzekucję poprzez przekazywanie komornikowi uzyskanych informacji o potencjalnych przedmiotach egzekucji.
    Dzięki takim działaniom i wieloletniej współpracy z komornikami uzyskujemy wysoką skuteczność przy maksymalnie niskich kosztach sądowych i egzekucyjnych, a Klienci uzyskują swoje należności w możliwie najkrótszym terminie.
    Efektem skutecznej egzekucji jest otrzymanie całej kwoty wierzytelności oraz zwrot poniesionych opłat sądowych oraz zaliczek komorniczych.
    W sytuacji, gdy okaże się że dłużnik nie posiada żadnego majątku, Kancelaria uzgodni z komornikiem jak najszybsze wydanie postanowienia o nieściągalności, pozwalające na wpisanie wierzytelności w koszty uzyskania przychodu.
    A. Raporty przesyłane do klienta
    W uzgodnieniu z Klientem przesyłamy w żądanych okresach raporty z czynności podejmowanych przez Kancelarię, sądy i komorników (raport może być sporządzony w formie pliku elektronicznego o wskazanej strukturze i formacie m.in.doc, xls, txt, xml, rtf, pdf, ods, odt).
    B. Dedykowane osoby
    W uzgodnieniu z Klientem, przygotowana jest także do wyznaczania dodatkowe, specjalne dedykowane osoby, która będzie udzielać odpowiedzi na wszelkie pytania Klienta.


    WYWIAD GOSPODARCZY

    Najczęściej realizowane przez nas formy wywiadu, związane są z kontrolą stanu faktycznego kontrahentów oraz ich:
    stanem majątkowym,
    wiarygodnością płatniczą,
    prawami własności do nieruchomości,
    płynnością finansową,
    opinią o środowisku,
    rzetelnością w kontaktach handlowych w kraju i zagranicą,
    majątkiem do zabezpieczenia w postępowaniu nakazowym,
    obciążeniami do postępowania karnego
    Klient decyduje, jakie informacje chce uzyskać.


    PIECZĘĆ PREWERENCYJNA

    Oferujemy usługę świadczenia pieczęci preferencyjnej do stosowania na fakturach wystawianych kontrahentom, jest przeznaczona dla firm, które chcą w wygody i skuteczny sposób zdyscyplinować swoich kontrahentów do płatności w terminie. Posiadacz pieczęci preferencyjnej sam decyduje, kiedy i w stosunku, do kogo chce zastosować działania prewencyjne. Uświadomienie odbiorcom konsekwencji, wynikających z opóźnienia w zapłacie oraz, przekazanie im informacji o współpracy z profesjonalną firmą windykacyjną jest często wystarczającym środkiem zapobiegawczym. Klient niskim kosztem zabezpiecza się w ten sposób przed lekceważeniem przez kontrahentów terminów płatności.
    Koszt pieczęci prewencyjnej wynosi 100 zł netto a abonament miesięczny 70 zł netto.

    Data dodania: 28 06 2012 · szczegóły wpisu »
  • Pozycjonowanie stron Kraków »

    Pozycjonowanie stron Kraków

    Seofriendly Solutions. Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych. W naszej ofercie znajduje się profesjonalna optymalizacja stron www pod kątem SEO. Przeprowadzamy również audyt stron oraz sklepów internetowych. Świadczymy pomoc w zakresie konsultingu przyjazności dla wyszukiwarek oraz osób niepełnosprawnych. Doradzamy i naprawiamy strony internetowe. Nasze usługi charakteryzuje profesjonalizm i wysoka skuteczność. W ramach pozycjonowania oferujemy dostęp do codziennych raportów pozycji i rozliczenia w oparciu o uzyskane efekty. Biuro firmy mieści się w ścisłym centrum Krakowa. Zapraszamy.

    Data dodania: 12 04 2011 · szczegóły wpisu »
  • Horn-B Systemy Alarmowe Toruń Sp.j. Andrzej Baliński, T. Drweński, Toruń »

    Horn-B Systemy Alarmowe Toruń Sp.j. Andrzej Baliński, T. Drweński, Toruń

    Firma "Horn-B" z siedzibą w Toruniu działa w bardzo szerokim zakresie zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych. Integrujemy systemy zabezpieczające takie jak: przeciwpożarowe, kontroli dostępu, TV, włamania i napadu oraz inne.
    Oferujemy instalacje, montaż oraz konserwacje systemów:
    - sygnalizacji włamania i napadu
    - obwodowych (zewnętrznych)
    - wykrywania pożaru
    - telewizji dozorowej i użytkowej
    - bramek wykrywających metal
    - kontroli dostępu
    - parkingowych
    - rejestracji czasu pracy
    - raportowania służb wartowniczych
    - nagłośnieniowych
    - całodobowy monitoring systemów alarmowych.

    Horn-B Systemy Alarmowe Toruń Sp.j. Andrzej Baliński, T. Drweński, Toruń

    Data dodania: 03 12 2010 · szczegóły wpisu »
  • Raport oddziaływania na środowisko »

    Raport oddziaływania na środowisko

    Każda większa inwestycja niesie za sobą konieczność użycia rozwiązań, mających na celu zabezpieczenie środowiska. Związane jest to z potrzebą wykonania różnego typu analiz czy też raportów. Przy udziale świadczeń konsultingowych oferowanych przez firmę ENVO, wszelkie raporty środowiskowe, prognozy oddziaływania na środowisko lub analizy migotania cienia, realizowane są profesjonalnie jak i szybko. Wymienione powyżej raporty bądź też analizy przeprowadzane są dla różnego rodzaju organów państwowych, pilnujących przestrzegania norm chroniących środowisko. Zadaniem specjalistów z ENVO, oprócz tworzenia analiz migotania cienia czy też raportów oddziaływania na środowisko, jest pośrednictwo w działaniach inwestycyjnych. Dzięki powyższemu współpraca pomiędzy inwestorem, projektantem, a jednostkami administracyjnymi przeprowadzana jest należycie.

    Data dodania: 04 05 2012 · szczegóły wpisu »
  • AOW Faktoring S.A. »

    AOW Faktoring S.A.

    AOW Faktoring to powstała w 1993 roku firma, która oferuje usługę faktoringu dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Jest jedną z najstarszych firm z branży obrotu wierzytelnościami i jedną z pierwszych niezależnych firm faktoringowych. Oferta firmy AOW jest przejrzysta i elastyczna. Daje ona szybki dostęp do pieniędzy czasowo zamrożonych w udzielanym kredycie kupieckim. W ofercie faktoring bez regresu, z regresem, eksportowy i zamówieniowy. Z usług spółki korzystają podmioty gospodarcze z terenu całej Polski. Zalety oferty firmy AOW Faktoring w porównaniu do ofert innych firm będących na rynku:
    - minimalny obrotów nie jest wymagany;
    - można finansować faktury tylko jednego klienta;
    - ocena wiarygodności obecnych i nowych kontrahentów jest wykonywana bez dodatkowych opłat;
    - klient sam wybiera faktury, które chce finansować;
    - pieniądze zaraz po dostarczeniu i potwierdzeniu dokumentów;
    - finansowanie także faktur, którym skończył się termin płatności;
    - umowa jest dopasowywana indywidualnie dla każdego klienta;
    - czytelny sposób naliczania prowizji od faktur zgłoszonych do finansowania, żadnych dodatkowych kosztów;
    - informacje o umowie i raporty dostępne on-line;
    - kompletny serwis zarządzania wierzytelnościami;
    - szybka reakcja na powstające problemy, większość decyzji zapada w tym samym dniu;
    - brak opłat wstępnych, żadnych opłat z góry, żadnych opłat za: rozpatrywane wnioski, przedłużenie umowy, audyt, niewykorzystanie limitu, zakończenie współpracy;
    - umowę można wypowiedzieć z 14-dniowym wyprzedzeniem;
    - ewolucja umowy wraz ze wzrostem obrotów i okresem współpracy.

    Data dodania: 14 10 2013 · szczegóły wpisu »
  • Olearska & Piekarczyk Radcowie Prawni Sp.p. »

    Olearska & Piekarczyk Radcowie Prawni Sp.p.

    Kancelaria Prawna Olearska & Piekarczyk Radcowie Prawni sp. p. to nowoczesna i dynamiczna firma prawnicza, którą tworzy doświadczony i zaangażowany zespół prawników. Kancelaria specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących obsługi podmiotów gospodarczych z różnych branż. Radcowie prawni naszej kancelarii świadczą szeroki wachlarz usług w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego, podatkowego, budowlanego oraz prawa spółek handlowych i prawa pracy. U nas każdy Klient otrzyma kompleksową pomoc prawną. Oferujemy bieżące doradztwo i konsultacje prawne, jak również reprezentujemy Klientów w negocjacjach handlowych i postępowaniach sądowych. Sporządzamy między innymi opinie prawne, raporty due diligence, projekty umów oraz dokumentów wewnętrznych spółek.
    Na pierwszym miejscu stawiamy zapewnienie bezpieczeństwa prawnego naszym Klientom. Szanujemy ich czas oraz dbamy o to, by zawsze na bieżąco i rzetelnie informować Klientów o stanie prowadzonych przez nas spraw.
    Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Prowadzimy prawną obsługę podmiotów gospodarczych w języku niemieckim i angielskim. Kierując się oczekiwaniami Klientów, w swojej pracy największy nacisk kładziemy na skuteczność, dyspozycyjność i profesjonalizm.
    Oferujemy przejrzysty sposób rozliczenia usług, ustalany indywidualnie dla każdego Klienta. Tych z Państwa, którzy chcieliby skorzystać z naszych usług, zapraszamy do naszych biur we Wrocławiu i w Legnicy.

    Data dodania: 08 04 2013 · szczegóły wpisu »
  • Tanie biuro rachunkowe Wrocław »

    Tanie biuro rachunkowe Wrocław

    Prezentowana firma świadczy usługi powiązane z szeroko rozumianą księgowością. Biuro rachunkowe w mieście Wrocław proponuje fachowe i tanie usługi. Gwarantujemy najlepszy poziom usług potwierdzony wieloletnim doświadczeniem. Zajmujemy się kompleksową obsługą księgową firm o różnym profilu działalności. W zakresie świadczonych usług znajdują się kwestie księgowe, kadrowo-placowe, raporty. Szukamy najlepszych i zgodnych z prawem rozwiązań dla naszych zleceniodawców. Nasze mocne strony to rzetelność, profesjonalizm, niezawodność oraz atrakcyjne ceny.

    Data dodania: 20 05 2013 · szczegóły wpisu »
  • Transport Logistyka i Spedycja w pigułce - »

    Transport Logistyka i Spedycja w pigułce -

    Blog wolnefrachty.pl powstał po wielu miesiącach intensywnych prac i zbierania informacji medialnych. Doświadczeni autorzy z kręgu TSL postanowili w końcu udostępnić czytelnikom stronę, która będzie kompendium wiedzy fachowej, a jednocześnie będzie potrafiła służyć radą wszystkim uczestnikom łańcucha dostaw. I tak pomył przerodził się w ideę, a idea w czyn. Od tamtej pory Blog wolnefrachty.pl zbiera same pozytywne opinie, gdyż można znaleźć w nim opisy najważniejszych newsów branżowych, zapoznać się z regulacjami prawnymi dotyczącymi transportu, spedycji i logistyki na terenie całej Europy, przeczytać ciekawe raporty, prześledzić statystyki, pobrać wzory dokumentów itp. Do najciekawszych i najchętniej czytanych tematów można zaliczyć te o funkcjonowaniu giełd transportowych i systemów telematycznych, regulacjach przewozów międzynarodowych, sposobach na znalezienie wiarygodnego partnera biznesowego, czy cięciach kosztów w transporcie. Blog wolnefrachty.pl trafia w sam środek wydarzeń o których warto wiedzieć.

    Data dodania: 13 08 2014 · szczegóły wpisu »
  • Stojaki na rowery »

    Stojaki na rowery

    W dzisiejszych czasach raz za razem większą wagę przywiązuje się do zdrowia, a co za tym idzie do sportu, a dodatkowo ceny transportu wzrastają i wielu ludzi decyduje się na rower. Niestety łączy się z tym kilka problemów i nie posiada gdzie go zostawić. Wszyscy wybierają lokal który ma miejsca gdzie wolno je zostawić. Warto więc nabyć takie stojaki, które dostępne są na mojej stronie. Można tam odnaleźć ich skrupulatny raport, a oprócz tego port folio. Zapraszamy do odwiedzin stojaki na rowery czekają

    Data dodania: 24 07 2012 · szczegóły wpisu »
  • Kadry i Płace Gdańsk »

    Kadry i Płace Gdańsk

    Biuro podatkowe w Gdańsku wykonujące usługi rachunkowe na zaawansowanym stopniu. Biuro rachunkowe nadzorowane jest za pośrednictwem księgowego z 8-letnim praktyką rachunkową, który przyjeżdża za 0zł do klientów po odbiór dokumentów księgowych. Istnieje też możność świadczenia rachunkowości w firmie klienta. Następnym plusem kancelarii rachunkowe w Gdańsku jest zdobycie przez samego właściciela wpisu go grupy doradców podatkowych. Przewodnimi funkcjami sprawowanymi przez kancelarię są np.: sprawozdania finansowe, sporządzanie deklaracji i raportów miesięcznych dla ZUS, sporządzanie wniosków kredytowych.

    Biuro Rachunkowe Gdańsk Marcin Szczypczyk
    ul. Szafranowa 35b
    80-298 Gdańsk

    tel. kom.: 500 158 000
    email: szczypczyk@interia.pl
    NIP: 958-097-60-23

    Data dodania: 23 04 2011 · szczegóły wpisu »
  • Detektyw Jelenia Góra »

    Detektyw Jelenia Góra

    Detektyw Jelenia Góra świadczy kompleksowe usługi detektywistyczne osobom prywatnym jak i podmiotom gospodarczym.Na zlecenie naszych klientów zbieramy dowody w sprawach rodzinnych (sprawy rozwodowe), w sprawach gospodarczych jak i prowadzimy skomplikowane śledztwa kryminalne.Zdrada małżeńska to najczęstsza przyczyna rozpadu związku małżeńskiego. Jeśli zachowanie twojego partnera budzi twoją wątpliwość nie czekaj. Wynajmij biuro detektywistyczne które zbierze dowody jego niewierności.Jeśli zdrada się potwierdzi będziecie Państwo dysponować materiałem dowodowym, który posiada znaczną moc dowodową przed sądem.Dowód w postaci raportu z czynności detektywistycznych pozwala szybko zakończyć sprawe rozwodową.Wspólnik cię oszukał?Masz dłużnika który zniknął?Nie czekaj. Biuro detektywistyczne może Ci pomóc.Kilkuletnie doświadczenie. Licencje detektywów. Wpis do rejestru MSW. Polisa OC.

    SPRAWY ROZWODOWE:
    - Sprawdzanie wierności, wykrywanie zdrady
    - Dokumentowanie zdrad małżeńskich
    - Ustalenia związane ze sprawami alimentacyjnymi

    SPRAWY RODZINNE:
    - Wywiad środowiskowy
    - Obserwacja
    - Ustalanie kontaktów osobistych
    - Przeprowadzenie kompleksowego wywiadu środowiskowego o kandydatce na opiekunkę do dziecka lub osoby starszej

    TAJEMNICZY KLIENT
    - Sprawdzanie faktycznego kontaktu pracownika z potencjalnym klientem firmy
    - Sprawdzanie poziomu zaangażowania pracowników, ich lojalności i uczciwości
    - Kontrola prawidłowości funkcjonowania punktu sprzedaży,
    - Ustalanie wprowadzania do sprzedaży niezaewidencjonowanych towarów
    - Sprawdzanie prawidłowości przeprowadzania akcji promocyjnych
    - Weryfikacja poziomu cen, gatunku produktów, terminów

    SPRAWY PRACOWNICZE
    - Weryfikacja podejrzanych zwolnień lekarskich,
    - Weryfikacja CV, kompetencji

    SZKODY I OSZUSTWA UBEZPIECZENIOWE
    - Weryfikowanie informacji dotyczących szkód zgłaszanych firmom ubezpieczeniowym
    - Sprawdzanie prawdziwości oświadczeń składanych przez osoby poszkodowane oraz świadków zdarzenia

    Data dodania: 08 11 2014 · szczegóły wpisu »
  • Farmy wiatrowe budowa »

    Farmy wiatrowe budowa

    Propozycja dla poszukujących środków finansowych kreatywnych przedsiębiorców i pomysłodawców, którzy są zainteresowani inicjatywami z obszaru źródeł energii odnawialnej. Zajmujemy się finansowaniem niekonwencjonalnych koncepcji ekologicznych. Nowoczesna firma Tech BioEnergy zajmuje się też m.in. działalnością z zakresu dystrybucji biomasy od pewnych firm, budowy farm wiatrowych oraz prywatyzowaniem polskich ciepłowni.

    Data dodania: 26 06 2012 · szczegóły wpisu »
  • Biuro Rachunkowe w Łodzi »

    Biuro Rachunkowe w Łodzi

    Biuro rachunkowe Adamiec to usługi księgowo-rachunkowe w Łodzi, rozliczamy ZUS, zajmujemy się doradztwem podatkowym. Pomagamy osobom prowadzącym firmę bez względu na formę prawną i zakres usług.
    Posiadamy duże doświadczenie zawodowe oraz cieszymy się dobrą opinią.
    Świadczymy kompleksowe usługi dla podmiotów gospodarczych o różnych formach prawnych.
    Zakres usług obejmuje:
    Doradztwo podatkowe i gospodarcze prowadzimy w oparciu o uprawnienia doradców podatkowych oraz długoletnią praktykę i doświadczenie zawodowe w różnych branżach gospodarki.
    Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych i audytów wewnętrznych realizujemy w oparciu o doświadczenia inspektora kontroli państwowej i długoletnią praktykę prowadzenia audytów wewnętrznych.
    W zakresie usług rachunkowych prowadzimy: księgi rachunkowe, podatkowe księgi przychodów i rozchodów, ewidencje ryczałtu ewidencjonowanego.
    Obsługa kadr i płac obejmuje: prowadzenie dokumentów dla zatrudnionych, jak i zwalnianych pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ubezpieczenia w ZUS, naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie informacji RMUA dla pracowników.
    Prowadzenie rozliczeń podatkowych i rozliczeń ZUS to przede wszystkim: ustalanie wyniku finansowego i podatkowego, dokonywanie rozliczeń publiczno-prawnych, sporządzanie informacji, sprawozdań i deklaracji podatkowych dla urzędów skarbowych, sporządzanie informacji i raportów dla ZUS, rozliczanie dotacji unijnych i z Urzędów Pracy.
    Współpracujemy z syndykami prowadząc księgowość podmiotów upadłych wraz z obsługą biurową. Mamy doświadczenie w obsłudze fundacji i stowarzyszeń.
    Gwarantujemy: przeniesienie odpowiedzialności za powierzone czynności na inny podmiot, pewność zachowania tajemnicy zawodowej jako ustawowego obowiązku doradcy podatkowego, fachowość i zaangażowanie w wykonywaniu zleconych czynności gwarantowana korporacyjnym obowiązkiem stałego podwyższania kwalifikacji.
    Nasze wynagrodzenie ustalamy indywidualnie dla każdego klienta, tak aby jego wysokość satysfakcjonowała obydwie strony umowy. Przy ustalaniu ceny bierzemy pod uwagę następujące czynniki: zakres i zasięg działalności firmy, specyfikę działalności firmy, rodzaj ewidencji księgowych, ilość i złożoność zdarzeń gospodarczych oraz wielkość zatrudnienia.

    Data dodania: 18 04 2015 · szczegóły wpisu »
  • Konsulting Słupsk, Bytów »

    Konsulting Słupsk, Bytów

    Usługi informacyjne, doradztwo, programy szkoleniowe, misje gospodarcze, seminaria, kursy, szkolenia. Udzielaniem porad w zakresie: zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania strategicznego, marketingu, badań rynkowych, finansów (zagadnienia księgowe, biznes plany). Organizujemy i współorganizujemy misje gospodarcze dla polskich przedsiębiorców oraz dla zagranicznych przedsiębiorców przyjeżdżających do Polski.Programy szkoleniowe, seminaria, prezentacje i konferencje na aktualne tematy gospodarcze, prowadzone zarówno przez naszych, jak i zewnętrznych ekspertów z różnych dziedzin.Informacje teleadresowe, kojarzenie partnerów gospodarczych, analizy rynku, raporty handlowe o firmach, informacje prawne, informacje o dostępnych programach pomocowych, informacje o źródłach zewnętrznego finansowania działalności gospodarczej. Stale współpracuję ze Stowarzyszeniem "Wolna Przedsiębiorczość" w Gdańsku. Jestem rzecznikiem Związku Przedsiębiorców i Pracodawców na terenie Powiatu Lęborskiego.

    Data dodania: 22 09 2014 · szczegóły wpisu »
  • Biuro rachunkowe Gliwice »

    Biuro rachunkowe Gliwice

    Nasze biuro rachunkowe ma kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Oferujemy usługi z zakresu prowadzenia Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów, sporządzania deklaracji podatkowych, prowadzenia ewidencji środków trwałych wyposażenia, reprezentowania podatnika przed organami skarbowymi również podczas kontroli, kadr i płac, prowadzenia Ksiąg Rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych, raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą.

    Data dodania: 09 05 2013 · szczegóły wpisu »
  • Brun-Pol Pomorze Kujawy, Toruń »

    Brun-Pol Pomorze Kujawy, Toruń

    Brun-Pol Pomorze Kujawy Sp. z o.o., z siedzibą w Toruniu, jest przedsiębiorstwem energetycznym prowadzącym szeroki zakres usług związanych z dostawą, oszczędzaniem i rozliczaniem kosztów zużycia ciepła.

    Spółka działa systemowo oferując projektowanie i kompleksowe wykonawstwo w zakładach przemysłowych i budynkach wielorodzinnych:
    - audytów energetycznych;
    - raportów i operatów z zakresu ochrony środowiska w pełnym zakresie;
    - inżynierii finansowania w zakresie energetyki przemysłowej;
    - inżynierii finansowania przedsięwzięć termomodernizacyjnych;
    - projektowanie sieci, węzłów, kotłowni, instalacji c.o., c.w. i przemysłowych;
    - wykonawstwo w/w wymienionym zakresie
    komputerowe równoważenie instalacji centralnego ogrzewania;
    - usuwanie kamienia kotłowego nieagresywną metodą chemiczną;
    - ocieplanie stropów poprzez nadbudowę pięter dachami spadzistymi z przeznaczeniem na mieszkania;
    - rozliczanie kosztów ogrzewania na podstawie zamontowanych podzielników ciepła ? elektronicznego RME 95 Brunata i kapilarnego RMK 87 Brunata.
    Brun-Pol Pomorze Kujawy, Toruń

    Data dodania: 10 06 2010 · szczegóły wpisu »
1 · 2 · 3 · następna strona »